loading...
مداحان 313 به روز ترین پایگاه دانلود مداحی
admin بازدید : 447 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (0)

حاج سید مجید بنی فاطمه شب میلاد امام رضا (ع) 93

هیئت ریحانه الحسین(ع)

حاج سید مجید بنی فاطمه_من ار به قبله رو کنم…

حاج سید مجید بنی فاطمه_ای سند نجات من…(شور)

کربلایی حسن شالبافان_حجت حیُِ سرمدی…(شور)

کربلایی حسن شالبافان_باز هم در به در…

کربلایی حسن شالبافان_شده باز غرق صفا…(سرود)

حاج سید مجید بنی فاطمه_نمی تونن بیرونم کنن از در میخونه…(شور)

حاج سید مجید بنی فاطمه_چه غم گر گنه کار…

حاج سید مجید بنی فاطمه_عشق رسوایی محض است…

حاج سید مجید بنی فاطمه_هرکی اسیر تو بشه آزادِ…(سرود)

حاج سید مجید بنی فاطمه_آرزوی من علی…(شور)

کربلایی مهدی سعیدی_هرکی بخواد…(شور)

حاج سید مجید بنی فاطمه_حالا که من…(شور)

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی